Welcome to my blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 20 Disember 2016

Discriminate

Sometimes i wonder why people always discriminate to myself? I know i am ugly not strong like them not cool or instafemes like them..sometimes i am tired to chasing people .Look into that picture. Nobody want to sit beside me. In class i always be alone.

Waktu tu aku yeye je dah receive place untuk member aku last2 dia duduk belakang. Cam cibs kan. Since that day aku dah malas dah nak bersosial kat kelas. Yeah aku malas. Better aku datang sekolah dengar cikgu habaq tentang mata pelajaran salin nota hafal dan buat hal sendiri.

Entahlah kadang aku rasa memang aku ni annoying kot sebab tak ada sapa nak jadi rapat dengan aku. Last aku ada kawan rapat waktu sekolah rendah pastu dah tak ada. Kalau ada pun sekejap. Mungkin sebab aku ni tak hensem tak ada gajet and bukan anak orang kaya cam dorang kot yang pakai fon pun konfirm2 iPhone semua. Plus mungkin aku tak ada mak. Memang patut pun tak ada sapa nak rapat dengan aku. Maybe jugak aku ni dorang ingat aku terlampau skema bagi dorang. Ahh lantak ar! Yang penting sekolah dah habis and that mean aku tak yah ar nak hadap2 semua ni lagi.

Kesimpulannya lantak ko lah nak discriminate aku ke nak pura pura jadi or cares ngn aku ke atau nak buang aku ke...yang penting aku harap tak jumpa golongan homo sapien cam ko lagi..yang buruk kita lupakan dan jadikan pengajaran. I will be my self . Lantak nak terima ke tak. Aku bangga jadi diri aku. Better aku fikir pasal keluarga aku. Kawan pun tak ada yang last forever pun balik2 nanti kau kahwin and end up bini kau jadi bff ko..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini