Welcome to my blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Sabtu, 21 Mac 2015

Children

Kdang2 bila aq dengan budak2 mmg aq bengang n mrah tp bila difikirkan kembali hidup aq akn sunyi bila diorang xde disisi aku.esok aq dh blik rmh aq blik and bermulalah kehidupn ku sebagai seorang pelajar  dan hidupku akn kesunyiaan tnp seorang ibu mhupun bdk2. Bila difikirkn kmbli apabila mereka besar kita akn rindu dgn moment nakal mereka. Aku akn cuba kwal emosi aq.hatiku rasa bersalah bila tengok diorang tidur..cute sgt wlaupun diorang nakal and sakat aku. Aku rasa ini pertukaran yg berbaloi walaupun aq dh jarang tinggal kt rmh kg aq but aq dpt rsa kmbali jd bdk2 .. haha...kakak aku nsib baik dpt jodoh yg mmpunyai keluarga yg sempurna at least aq dpt tumpng skli. Aku kdg berharap agar mereka tidak membesar..😕🙏

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini