Welcome to my blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 29 Mei 2011

Hikmah



  Saya rindukan pergi ke camping di Hulu Langat ...Teringat pulak pergi ke camping walaupun semlam baru balik..Sekarang saya nak menjadi budak yang baik dan soleh..Saya takkan menjadi budak yang jahat lagi ..Tentu hikmah saya pergi ke Camping untuk menyedarkan diri saya tentang kebaikan ...Disana ustaz2 mngajarkan kami tentang berbakti kepada ibubapa ,azab meninggalkan solat,ilmu di dunia dan macam2 lagi..saya takkan melawan cakap ayah saya dan nak berbakti kepada ibubapa saya..Saya mahu mendapat 5a UPSR dan 8a PSRA...saya mahu balas budi ibubapa saya yang membesar kan saya sehingga besar macam ini..Saya akn selalu mengulangkaji pelajaran ....saya akan menjadi anak yang soleh dan saya akan membuat amal jariah untuk ibu saya..saya tak nak menjadi budak yang jahat ..kerana kejahatan akan membawa saya ke neraka jahannam terima kasih ibu dan ayah kerana membesarkan saya ...terima kasih guru2 yang mendidik saya ...terima kasih ustaz kerana menyedarkan saya tentang kebaikan.......  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini