Welcome to my blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 10 April 2011

Isnin-14.03.2011


*Ari ni aku gi Camang,Betong,Pahang.(Air Terjun la kiranya.) .Aku and family aku brtlk pda pkl 5:00 am. ngantuk giler..skali aku trtidor...pda pkul 9:00 aku trbgun,aku igt dah smpai. rper2nyer bru smpai pahang..(dlm hti sbor jelah aku).lps tu tgk signboard camang .aku ckp dlm hti (hermmm..skit lgi jer)..byk giler jln disitu..x trkira jln kt stu..klau jlnnyer lurus x per lh jgk..ni bengkok2..sabor jelah aku...bnyk dusun kt stu..tpi yg trik prhtian aku ialah tgk buah durian bsar2 plak tu..klau cri ni ..hermm.smbil aku mnikmati prmndgn yg indah tu..tiba2 jer smpai(hermm....kcau lain tul).lps tu,aku slin bju tgk2 perghhh.cntik giler permandangan disitu...hebatnya kuasa allah...lalu aper lgi aku jln dgn berhati2.almaklumlah kn byk btu disitu.ayh aku ckp hti2 nnti trglincir..aku pn dgn brhti2 trun kt stu.aku rndm kaki dlu..perghh sjuk giler...tpi aku bleh thn.,.best gilerlah mndi kt stu..lpstu  family aku pn trun skali...lps mndi dgn mka trpksanyer,aku pn slin bju...aku dan kakak aku gi jambatan gantung..mula2 tkut..tpi dh lalu rser nk lalu lgi jer..lps lalu kt jmbtn gntung tu ,aku gi hutan simpan.trdpt brmcm2 tumbuhan yg aku x prnh jmpa antaranya periuk kera,rafflesia dn mcm 2 lain..tpi rafflesia tu bau mcm mayat...lps gi hutan simpan aku gi naik gelongsor tu rser tinggi.pstu aku lmba ngn kakak aku sper smpai kt kreta dia mnang...pergh giler lembab kakak aku jln..adr bdak skolh wat rombongan kt stu dia igt aku skolah smer ngn dier .dia pnggil aku' WOI CEPAT MASUK LAH SENGAL' .pstu aku pun bengang aku ckp kt dier...'WEI,BODOH AKU BUKAN SEKOLAH NGN KO LAH'. beberapa minit kemudian keluarga aku pun smpai. aku ckp ngn ayh aku lpsni gi mana.ayh aku ckp gi rumah uncle amy lwat baby..lps smpai rmah uncle amy kitorang pn tgk baby ..comel gilerr...lps gi rmah uncle amy.aku dan family pun balik..
  ********Tamat*******

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini